FAQ
Je kan via de Playtomic app een baan reserveren. Dit kan tot 14 dagen van te voren.
Zodra je een boeking hebt gedaan kan je hierin een toegangscode vinden. Deze code is uniek en kan je invoeren in de keypad bij de toegangsdeur. Deze code is ook te gebruiken om toegang te krijgen tot de toiletten en kleedkamers in het Tempo clubgebouw. Deze code hoort bij je boeking, is uniek en alleen tijdens deze boeking te gebruiken. Bij een volgende boeking ontvang je een nieuwe code.
Betalingen verlopen via de Playtomic app. Je kan de betaling voldoen voor de groep maar je kan de boekingskosten ook splitten met je medespelers, zodat iedereen zijn eigen deel betaalt.
Kosteloos annuleren kan tot 32 uur van te voren, je krijg dan je geld terug gestort via Playtomic. Annuleer je binnen 32 uur van te voren, krijg je het bedrag niet terug betaald. Bij slecht weer zoals harde regen/storm/onweer kunnen wij de boeking voor je annuleren en ontvang je wel je geld terug. Ben je onverwachts geblesseerd of één van je medespelers? Dan kunnen we de boeking voor je verplaatsen naar een later moment.
Dat kan zeker! Kijk hiervoor op de pagina lessen of stuur een mail naar info@sunsetpadel.nl voor meer informatie.
Kom je met een grote groep en wil je meerdere banen reserveren? Dat kan. Stuur ons een mail en dan regelen we het voor je.