FAQ

FAQ

Je kan via de Playtomic app een baan reserveren. Dit kan tot 14 dagen van te voren. 

Zodra je een boeking hebt gedaan kan je hierin een toegangscode vinden. Deze code is uniek en kan je invoeren in de keypad bij de toegangsdeur. Deze code is ook te gebruiken om toegang te krijgen tot de toiletten en kleedkamers in het Tempo clubgebouw. Deze code hoort bij je boeking, is uniek en alleen tijdens deze boeking te gebruiken. Bij een volgende boeking ontvang je een nieuwe code.

Betalingen verlopen via de Playtomic app. Je kan de betaling voldoen voor de groep maar je kan de boekingskosten ook splitten met je medespelers, zodat iedereen zijn eigen deel betaalt. 

Kosteloos annuleren kan tot 12 uur van te voren, je krijg dan je geld terug gestort via Playtomic. Annuleer je binnen 12 uur van te voren, krijg je het bedrag niet terug betaald maar je kan de boeking dan wel via ons verzetten. Bij onweer kunnen wij de boeking voor je annuleren en ontvang je je geld terug. Bij regen kan je bij ons doorspelen door de speciale ondervloer, waardoor er geen plassen ontstaan. 

Dat kan zeker! Kijk hiervoor op de pagina lessen of stuur een mail naar info@sunsetpadel.nl voor meer informatie.

Kom je met een grote groep en wil je meerdere banen reserveren? Dat kan. Stuur ons een mail en dan regelen we het voor je.